måndag 8 augusti 2011

Så trött

Undrar ifall det beror på att jag äter så lite, eller om det helt enkelt är så att jag har sovit för dåligt...

Var sjukt hungrig i gårkväll, men jag klarade mig med att dricka te och vatten. Konstigt nog var jag inte hungrig när jag vaknade... Har börjat dagen med en jordgubbsshake, smakade helt okej, och en kopp te. Ska försöka spara på buljongen så att jag har den senare ikväll så att det inte blir på samma sätt.

Det blir ju lätt att man bara tänker på mat när man inte "får" äta så därför måste jag komma på något att sysselsätta mig med. Men det är just det, jag har ingen ork. Känner mig helt svag. Kanske det går över. Hade varit så himla skönt att bara krypa ner i sängen, men det går ju inte riktigt när man har två små barn att ta hand om. Kanske kan se en film i eftermiddag så jag får vila lite.

Kunde inte motstå att ställa mig på vågen, -0,4 kg, en okej början får jag väl säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar