fredag 12 augusti 2011

Resultatet!

Då så nu kommer sanningens minut... Nä så allvarligt är det inte. Måste dock erkänna att jag glömde att mäta mig imorse, men ställde mig på vågen det gjorde jag. Slutvikt 65,4 kg alltså en nedgång på 2,2 kg på 5 dagar. Det är ju inte helt fel!

Känner att resultatet är okej, men jag hade nog hoppats på mer. Känner att jag har offrat mer än vad jag har tjänat. Idag har jag ätit ungefär 1300 kalorier och mått så mycket bättre. Visst sporrar det att äta nutrilett och jag har inte ätit så stora portioner idag eftersom jag har blivit mätt. Men jag tror helt enkelt på att äta mindre, träna mer funkar bättre för mig.

Återkommer om någon vecka för att se om resultatet håller i sig, eller om det bara är vätska jag har förlorat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar