söndag 7 augusti 2011

Dag 1 snart slut

Eller åtminstone det jag får äta. Är hungrig, men eftersom jag är så motiverad så kan jag stå emot. Det jobbigaste är att laga mat till barnen och att öppna kylskåpet.

Klockan är nu halv åtta och det är lite tidigt att gå och lägga sig, måste väl i alla fall få barnen i säng först ;-) Jag har sparat en buljong som jag ska ta om en stund plus att jag ska unna mig ett glas cola light. Kan inte ge upp den lasten helt.

Ostpastan som jag åt till middag var sisådär. Någon konstig bismak, men jag blev mätt för stunden. Men som sagt en timme efteråt är jag hungrig igen...

Det ska nog gå det här! Annars har jag ju verkligen kastat pengarna i sjön.

Nu ska jag bara bestämma mig för ifall jag ska väga mig varje morgon, eller vänta tills på fredag? Men känner jag mig själv kommer jag ha mycket svårt för att inte väga mig imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar